Thoughts from the Loo

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Saturday, February 22, 2003

 
[H][C] Spada li Konzum u tekstilnu industriju?

Prije tjedan-dva primili smo iz Hrvatske gospodarske komore poziv na "prvi poslovni susret gospodarstvenika IT sektora Hrvatske i Srbije i Crne Gore".* Osim što se, čini se, nije imalo što vidjeti, zanimljiva je tvrdnja u pozivu da u nas ima 1800 informatičkih tvrtki. Sad, ja sam u ovom poslu dvadesetak godina i znam mnogo kolega, ali imao bih problema nabrojiti ih 100. Bio sam malo zbunjen dok mi nije sinulo: komora svakog trgovca koji je ikad prodao rupčić za čišćenje monitora, i svako 'društvo za građevinarstvo, proizvodnju, trgovinu, usluge i informatički inžinjering' smatra informatičkom tvrtkom.

Ako je tako, onda je Konzum doista u tekstilnoj industriji. Znam to dobro, jer sam u nuždi kod njih nekidan kupio dva para čarapa.

Donekle na istu temu: u novinama koje su 'nove cijele i darove dijele', poznatima i kao 'Keine Zeitung', pisalo je nekidan kako se jedna takva 'vodeća informatička tvrtka' preselila u novu 'glamuroznu zgradu' (bez parkirališta, kaže mi njihov susjed), i da je 'domijenak' trebao uveličati predsjednik Mesić (ali se, na žalost, u zadnji čas ispričao zbog zauzetosti...) Ja sam pomalo zbunjen (ili novinskim izvještavanjem, ili predsjedničkim prioritetima).

*) Jeste li već vidjeki moj rant na temu 'privreda' vs. 'gospodarstvo'? Ne? Dakle, ukratko: vlastodršci od prije desetak godina su protjerali riječ 'privreda' jer im je neshvatljivo da novac treba privrijediti, a ne naprosto gospodariti tuđim...



Comments: Post a Comment